"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 24 Februari 2015

Sebab Utama Perlu Pilih Suplemen Shaklee Sebagai Suplemen Kesihatan

Semua orang berbeza pemahaman tentang pemilihan suplemen. Ada yang mementingkan kualiti dan sumber produk, ada juga yang mementingkan keberkesanannya tanpa menyelidik sumber bahan-bahan produk tersebut. 



Memilih suplemen yang semulajadi dan mempunyai kajian klinikal adalah yang terbaik


Kadang-kadang ada yang memilih berdasarkan jenama produk yang top, ada juga yang memilih produk kerana menggunakan duta dari artis yang sememangnya sedia maklum dah cantik, macam-macam pilihan pengguna sekarang. Tetapi apa yang terbaik adalah memilih produk yang menjalankan ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Dan juga menggunakan bahan2 yang selamat untuk tubuh badan manusia. Yang penting no bahan Kimia dan bahan beracun okey..

Banyak Syarikat mendakwa yang produk mereka berkesan. Tetapi di Shaklee, mereka punyai bukti. Ada lebih daripada 100 bahan saintifik, yang 90 daripadanya diterbitkan dalam jurnal peer-review yang membuktikan kerbekesanan produk Shaklee bercetak. Bahkan, lebih $300 juta dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Dalam satu Kajian Unggul pada 2007 yang dikendalikan oleh kerjasama dengan penyelidik-penyelidik dari U.C Berkeley School of Public Health menunjukkan orang yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama multivitamin yang lain.

Dan bukti yang menyerlah adalah sebahagian besar daripada jutaan orang hidup lebih sihat, lebih produktif kerana mendapat manfaat Shaklee. Sebelum sebarang produk Shaklee berada di tangan kita, Shaklee telah memasikan yang ia benar-benar seperti apa yang Shaklee katakan.

Pelbagai Testimoni dan bukti keberkesanan produk Shaklee yang ada, antaranya :

12 Testimoni Set Menyusu

Testimoni Vivix pulihkan tisu otot yang terkoyak

Testimoni Alfafa

Testimoni Esp Shaklee

Testimoni Ostematrix dan set sendi

Boleh klik aje testimoni-testimoni di atas, mereka antara yang telah mendapat hasil yang positif setelah menggunakan produk Shaklee mengikut keperluan kesihatan mereka. Ini belum dikira testimoni bagi seluruh dunia yang menggunakan Shaklee. InshaAllah nanti jue akan update lagi testimoni-testimoni yang ada okey. 



Berminat untuk menggunakan produk Suplemen Shaklee boleh hubungi terus secara sms/whatsapp ke 019-9895564


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015