"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 20 Februari 2015

Melawan Batuk dan Selsema Dengan Omega dan Vitamin C

Selepas banjir besar berlaku di negara kita pada akhir tahun lepas, keadaan cuaca berubah menjadi lebih panas. Kesan banjir itu juga menyebabkan pelbagai penyakit menimpa contonhnya seperti selsema, demam, batuk berkahak, denggi dan sebagainya. Di waktu ini kesihatan anak memang kena pantau selalu. Malah kesihatan diri kita sendiri pun kena jaga juga. Pengambilan vitamin C amat penting untuk menguatkan antibodi dalam tubuh badan kita.




Pada kali ni saya nak berkongsi testimoni seorang ibu yang anaknya mengalami masalah demam yang lama sehingga 8 hari, batuk berkahak dan selsema. Pergi klinik dan doktor 2kali bagi sedut gas pun masih lagi belum sembuh sepenuhnya. Akhirnya doktor cadangkan beliau memberi anaknya omega dan Vit C. Dalam masa 2 hari beliau bagi anaknya dah xbatuk2 dan bertambah baik kesihatannya.


Sebenarnya adalah lebih baik memberi rawatan secara semulajadi berbanding rawatan ubat di klinik. Tetapi lebih baik lagi jika diberi nutrisi sebelum penyakit terjadi kerana bila kanak-kanak dah nutrisi sihat dalam badan, penyakit yang datang akn cepat sembuh dengan izinNya. 


Selain itu, dalam buku rahsia Al-fatihah juga ada mengatakan jika kita mengamalkan al-fatihah sebanyak 41 kali dan dibaca ke dalam air putih, inshaAllah anak cepat sembuh dari demam panas. Apa2 pun semua kita kena berusaha sehabis baik untuk kesihatan anak.


Bagi anda yang mempunyai anak yang sering demam, batuk berkahk dan selsema, berilah mereka setiap hari vitmin Omegaguard dan Vit C. Ia bertujuan agar bila terkena demam, demamnya mudah kebah dan batuknya cepat hilang inshaAllah.


Jika berminat nak cuba hubungi je saya ok 019-9895564. Dalam masa 24hours whatsapp/sms anda akan direply segera dan khidmat konsultan cara memakan juga disediakan.




Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015