"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 5 Februari 2015

Carotomax Shaklee

Hari ni jue nak kongsikan vitamin yang diberi nama carotomax. Kenapa vitamin ini penting buat kita. Bagi yang mengalami masalah mata memang sangat popular mengamalkan vitamin ni. Jadi jomla nak cerita pasal Carotomax ni.






CAROTOMAX merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap.  Bahkan, anda tidak akan dapat ketulenan dan keberkesanan karotenoid daripada makanan itu sahaja.

CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik.
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan pertumbuhan tisu.
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput lendir.

CAROTOMAX - Mengapa CarotoMax??
Mengandungi fitokimia semulajadi yg penting utk mata sihat, kulit & membran mukosa.




ALPHA CAROTENE: untuk penglihatan malam, mata sihat, menghalang degenerasi penglihatan.

BETA CAROTENE: memperbaiki kulit & mempercepatkan pemulihan luka. Mempertingkatkan sistem imun, mengurangkan risiko kanser usus, payudara & prostat.

LYCOPENE: bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ. Untuk serviks yang sihat, kitaran jantung & sistem imun. Mengurangkan penyakit kelenjar prostat.

ASTAXANTHIN: pigmen didalam alga & fitoplankton memberikan warna pink ikan salmon. Walaubagaimanapun, Shaklee menuai karotenoid astaxanthin dari mikroalga laut, sumber yang poten & tulen. Melindungi kerosakkan oksidasi kolesterol LDL.

LUTEIN: menyekat katarak, AMD (age related macular disease / penyakit makular berkaitan umur), glaukoma.

ZEAXANTHIN: melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya. Mengurangkan risiko kanser payudara, ovari, endometrial & serviks.



Buat anda yang rabun, yang mengalami masalah mata bolehlah mencuba carotomax. Mak jue dah cuba dan berpuas hati. Dulu selalu pakai cermin mata sekarang dah kurang pakai. Katanya lebih selesa xpakai..mata pun dh terang. Alhamdulillah. Banyak lagi testimoni tau, nanti jue share di entri yg lain. 





Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015