"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 9 Februari 2015

11 Fakta Mengenai Shaklee

Kini bila sebut Shaklee ramai yang sudah maklum bahawa Produknya semulajadi, selamat dan berkesan. Jadi sudah tentu Shaklee mempunyai beberapa fakta untuk menyokong kebenaran tersebut. Entri kali ni saya akan kongsikan mengenai beberapa fakta yang perlu diketahui oleh pengguna Shaklee. Apakah fakta-fakta tersebut? Jom kita baca:-


1) Vitamin pertama Shaklee ialah Vitalized Minerals dihasilkan pada tahun 1915 sehingga hari ini masih ada.


2) Perkataan VITAMIN dihasilkan oleh Dr Shaklee hasil gabungan perkataan Vitalized Minerals.


3)Setelah 40 tahun memakan Vitalized Minerals (hari ni namanya VitaLea) barulah Dr Shaklee menubuhkan syarikat Shaklee pada tahun 1956


4) Dr Shaklee meninggal dunia pada tahun 1985 setelah lebih 80 tahun makan vitamin Shaklee


5) Basic H Shaklee merupakan pembersih organik bukan racun bukan sabun yang dihasilkan pada tahun 1960 sehingga hari ini masih ada


6) Instant Protein Shaklee (kini ESP) DIHASILKAN DARI KACANG SOYA BAKA TULEN (non GMO soy) pada tahun 1961 sehingga hari ini masih ada


7) Syarikat Shaklee membelanjakan USD300 Juta setiap tahun untuk R&D product dan setiap bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan Shaklee.


8)Syarikat Shaklee menjalankan 100 ribu ujian kualiti ke atas setiap produknya pada setiap tahun.


9) Lebih dari 65 saintis berkerja dalam Shaklee untuk memilih ramuan untuk menghasilkan produk Shaklee


10) Produk Shaklee di sokong oleh lebih 100 kajian saintifik dan kajian klinikal yang dihasilkan dalam bentuk jurnal sains dan jurnal perubatan.


11) Sehingga tahun 2012 Shaklee kekal sebagai syarikat makanan tambahan (supplement) nombor 1 di Amerika Syarikat (selepas lebih 50 tahun diwujudkan)





Sebab itu Shaklee ini sangat istimewa di hati saya ni, sebab produk lain dah terang2 memang xsemua yang buat ujian kualiti setiap produk. Syarikatnya yang berpengalaman serta kualiti terbaik dan yang paling penting ia menggunakan bahan2 organik semulajadi dan boleh digunakan tanpa was-was. 


Beralih kepada suplemen yang lebih berkualiti bermakna anda memilih jalan yang tepat untuk memelihara kesihatan anda. Jom bertukar kepada Produk yang lebih Bagus ini.




Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015