"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 25 Februari 2015

Pilihan Suplemen Kecantikan Dalaman Artis di Malaysia

Biasanya orang kita nih selalu ikut artis makan suplemen apa untuk cantik. Kalau artis tu dah dilantik jadi dut dah tentula produk itu nampak bagus kan, tambahan pula bila menggunakan artis yang popular dan cantik. Tetapi xsemua pun cantik disebabkan oleh produk yang di duta kan itu. Ada yang memang dah semulajadi cantik, ada pulak yang mengambil pelbagai suplemen atau rawatan lain hihi..kebiasaannya macam tula.


Video kat bawah ni adalah video Ashraf Muslim yang mengambil suplemen Shaklee untuk menjaga kesihatan dalaman dan luarannya serta kesihatan ayahnya. Nampakny ashraf memang suka dan mendapat feedback yang positif setelah consume Shaklee. Xyah jadi duta pun sihat dan cantik juga kan?




Vitamin pilihn Dato' Siti Nurhaliza adalah Vit C, Vit E, B comples dan Garlic

Contoh macam Dato' Siti Nurhaliza, beliau memang menitikberatkan kecantikan dalaman dan luaran. Jster itu, beliau memang tegar menggunakan suplemen untuk mengekalkan kecantikan yang beliau miliki serta menguatkan antibodi badannya, maklumla artis popular dan hebat tentunya menuntut kesihatan yang lebih. Dalam web simplysiti.com pun ada menyatakan bahawa beliau mengamalkan Vit c, Vit E, B compleks, dan garlic


Shaklee ni dah lama di pasaran dah hampir 60tahun. Sebab tu ia adalah produk yang berkualiti dan ternyata berkesan. Berdasarkan ramai yang berpuashati dan mendapatkan hasil yang positif setelah mengamalkan produk shaklee termasuklah artis-artis di Malaysia ini.

Jom kita jenguk artis mana yang suka dengan produk Shaklee nih, moga mereka sentiasa berolah kesihatan yang baik. Juga bagi mereka yang memang pengguna Shaklee moga2 kita semua beroleh ,manfaat dan kesihatan yang baik dengan produk ini.


Boleh tengok di sini artis-artis yang menggunakan suplemen Shaklee untuk menjaga kesihatan dan kecantikan tubuh badan mereka.

Sebenarnya produk yang berkesan dan selamat memang menjadi pilihan orang ramai. Produk Shaklee sememangnya dipercayai dari dahulu lagi keberkesannya. Vitamin semulajadinya memang menarik perhatian pengguna yang mementingkan keselamatan bahan-bahan produk. 

Ok kalau nak produk yang selamat dari bahan kimia dan berkesan cuba Shaklee taw. 

Sms/whatsapp 019-9895564 jika ingin mencuba. Jaminan Konsultan berterusan akan diberikan. Jaminan kembalikan kewangan juga disediakan sekiranya produk tersebut rosak atau sudah expired.


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015