"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Sabtu, 24 Januari 2015

Ready Stok Set Kesihatan Sendi dan Tulang

Adakah anda tergolong dalam golongan yang mengalami masalah sakit sendi dan tulang? Jika anda tergolong dalam golongan ini, cepat2 lah cari vitamin kesihatan sendi Shaklee kerana ia bukan sahaja memberi kelegaan padan tulang dan sendi, malahan ia juga memberi manfaat kepada kesihatan tbuh badan yang lain juga.


Sebelum itu, kita perlu tahu apa sebenarnya sakit sendi atau lebih dikenali dengan nama osteoarthtritis. Ia merupakan sejenis penyakit sendi yang mempunyai ciri keradangan. Sendi pula ialah bahagian badan di mana dua tulang berlainan bertemu.
Ia berlaku apabila tulang rawan yang membentuk permukaan sendi menjadi haus. Ini akan menyebabkan sendi menjadi bengkak, sakit dan kebas dan menjadi punca kepada kemerosotan sendi tulang yang progresif (penyakit degeneratif sendi).



Keradangan berlaku kerana darah (tidak cukup khasiat) yang dibekalkan kurang meskipun seseorang itu sihat. Ini kerana, tubuh badan tidak boleh menghasilkan zat makanan yang mencukupi bagi menyelaras dan memastikan kadar pemulihan dan pembaharuan yang diperlukan.



Sendi yang selalunya berlaku keradangan adalah lutut. Hal ini demikian kerana, lutut adalah sendi yang menampung berat badan kita dan sentiasa digunakan sepanjang hidup kita.


Berikut adalah tanda-tanda penyakit Osteoarthritis:

  1. Sakit pada sendi yang terlibat.
  2. Kesukaran untuk membengkokkan atau meluruskan sendi akan berlaku.
  3. Sesetengahnya akan mengalami kebengkakan.
  4. Adanya pembesaran tulang sendi.
Bagaimanakah cara nak mengatasi sakit sendi ini? Senang sahaja. Amalkan tiga kaedah ini:

Set Kesihatan Sendi Terbaik

Kaedah 1 : Mengekalkan tulang rawan yang sihat

Advanced Joint Health Tablet memberikan manfaat kepad sendi dalam tiga(3) cara :
(i) menyokong keselesaan sendi
(ii) memelihara tisu penyambung yang sihat
(iii) meningkatkan kesan kusyen

Kaedah 2 : Mengurangkan inflamasi

Omega Guard Shaklee adalah omega3 yang  melambatkan degradasi tulang rawan. ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi..jadi ia boleh membantu mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. omeg- juga bertindak sebagai pelincir. ia membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas.

Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak omega3 bersama glukosamina dapat meningkatkankesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja. 

Kaedah 3 : Mengekalkan sel tulang yang sihat


Ostematrix Kalsium penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. 

Ramai orang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup magnesium. Kajian menunjukkan pengambilan kalsium berlebihan bukan sahaja membantu menguatkan tulang temulang tatapi juga membantu mengurangkan gejala osteoarthritis.


Beri Kepada emak atau ayah yang mengalami sakit lutut
#Testimoni 2

#Testimoni 3

#Testimoni 4

#Testimoni 5

#testimoni 6

Jadi, saya sangat menyarankan anda tidak terlepas peluang mengambil suplemen Set Kesihatan Sendi ini agar tidak melarat atau merebak semakin teruk. Cuba dulu baru tahu hasilnya yang Hebat dan luar biasa dengan izinNya.

Saya juga kadang2 bila sakit lutut atau sendi akibat travel jauh ambil ajht dan ostematrix. Omegaguard memang wajib dah amik sebab nak bakar lemak2 ni hehe kira advanced di situ. Saya juga beri pada ma dan ayah ntuk kesihatan sendi mereka dan mereka sangat berpuashati. Mak pn dah berhenti makan ubat sakit sendi yang biasa dia duk beli di kedai runcit. Lega rasanya xdelah risau mak makan ubat sebarangan. 

Istimewa Set sendi shaklee memang tiada bahan kimia, tiruan atau bahan yang dikhuatiri berbahaya. Hanya dari bahan semulajadi. Sebab itu ia berkesan dan tahan lama.

Nak order di sini ya 019-9895564 (junaidawati)



Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015