"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 22 Januari 2015

10 Sebab Anda Rugi Jika Tak Makan Omegaguard

Siapa yang tak pernah makan Omegaguard? Siapa yang pernah makan kemudian berhenti? Alahai lagi bertambah2 rugi. Jika anda ada masalah kesihatan seperti kencing manis, sakit jantung, selalu batuk2 dan xsihat, ada masalah kegatalan atau ekzema, dan berbagai-bagai lagi, anda adalah sangat rugi jika anda tidak mencuba Omegaguard. Kenapa begitu?


Ok ini sebab-sebabnya,
Ramai yang tidak tahu bahawa Omegaguard merupakan minyak ikan terbaik yang dihasilkan oleh para Saintis yang diiktiraf di Shaklee. Walaupun banyak brand minyak ikan di Farmasi Malaysia, ianya pasti tidak sama kerana sebelum mengeluarkan dan memasarkan produk Omegaguard, Shaklee telah memberi jaminan Keberkesanan dan Keselamatan setelah melabur lebih 300 juta USD untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan. Bukti yang paling nyata menunjukkan bahawa Shaklee selamat dan berkesan adalah terdapat berjuta-juta orang sebenar yang telah hidup sihat dengan Shaklee.


Ok kita berbalik pada 10 Sebab Anda Rugi Jika Tak Makan Omegaguard.

Antara Sebab2nya adalah :-

1) Sebab Omegaguard Mesra Pengguna

- Mesra pengguna sebab semua boleh amalkan, mak, ayah , atok, nenek, abang dan kakak semua boleh amalkan omegaguard. Bermula dari anak yang berumur setahun ke atas. Kerana kebaikannya pada semua adalah 

Ibu hamil / menyusu : untuk kecerdasan minda anak dalam kandungan
Ayah : untuk tenaga dan rendahkan paras kolestrol, kurangkan buncit
Anak Dara : Omega 3 boleh elak pembentukan prostaglandin yang jadi penyebab senggugut
Kanak-kanak: Tingkatkan kecerdasan otak/minda
Atok dan nenek : Sebagai pelincir dan elak keradangan pada sendi yang sakit
 Abang/Kakak Obesiti : Boleh kurangkan berat badan.
Nampak tak kelebihannya. ok seterusnya

2) Omegaguard Shaklee Lebih Istimewa dan sangat Berbeza dengan Omegaguard biasa di Farmasi

-
Apa pilihan yang anda inginkan? Minyak Ikan Kaya omega atau kaya lemak?


Bijak membuat Pilihan bermakna anda bijak membelanjakan wang untuk kesihatan anda

3) Jika anda xmakan Omegaguard Shaklee anda Kehilangan banyak Manfaat yang terkandung di dalamnya:-

  • Mencegah penyakit saluran darah dan strok - testimoni incik suami sendiri,,alhamdulillah sejak mengamalkan produk ini,tekanan darahnya kembali normal setelah sekian lama =) 
  • Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin - ia adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf & retina
  • Membantu perkembangan memori - DHA membantu meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, which explains why iklan formula milk kat TV banyak emphasize pasal DHA 
  • Memelihara fungsi sendi (arthritis) - those yang ada gout pun elok ambil Omega
  • Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan - orang2 stress,jemput ambil omega untuk menstabilkan emosi anda


  • 4. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies)


    5. Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.


    6. Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee mengandungi 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.


    7. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.


    8. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA.


    9. Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini


    10. Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.


    Haa itulah serba sedikit sebab kenapa anda sangat rugi jika tidak mengambil Omegaguard. Jue dah tentu ambil untuk memaintainkan lemak sentiasa dibakar. Maklumlah tekak selera makanan kampung ni memang berisiko dengan pelbagai lelemak jahat. Jadi jue kenalah ambil omegaguard untuk memastikan tubuh badan sihat tanpa lemak-lemak terkumpul..hehe. Walapun tiada masalah kesihatan alahmdulillah jue tetap ingin berhati2 kerana takut sakit dikemudian hari. Jika kita menjaga kesihatan inshaAllah kita akan dilindungi penyakit dengan izin Allah jua. 

    Ok semoga anda semua dapat manfaat dari entri jue ini. Jue hanya ingin anda sihat dan memilih jenama yang semulajadi dan berkesan. Juga ingin anda beroleh kesihatan yang berpanjangan. jika ada sebarang pertanyaan produk atau info harga dan produk boleh hubungi jue 019-9895564. InshaAllah akan dilayan sebaik2nya, untuk berunding mengenai harga juga dialu-alukan. Harga terbaik mengikut etika perniagaan akan diberikan khas untuk anda. Sekian, terima kasih kerana sudi membaca. jempt2 lag komen untuk mengeratkan lagi hubungan maya kita :)










    Junaida Watie
    0199895564
    I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
    No id 930073

    Tiada ulasan:

    Sila isikan borang pesanan di sini

    Nama :
    Nombor telefon :
    Alamat Emel/Facebook
    Alamat penghantaran :
    Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
    Cara Pembayaran :

    Form provided by Freedback.
    Copyright to Junaida Watie
    Designed by UMIESUEstudio 2015