"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 21 Januari 2015

4 Sebab Kenapa Vivix Boleh Lindungi Kita dari Pelbagai Penyakit

Kematian itu memang menakutkan. Pelbagai cara kematian, termasuk kematian melalui penyakit. Segalanya bergantung pada Yang Maha Esa, kita hanya mampu berusaha untuk mengelak dari mengalami sebarang penyakit dan hanya mampu berdoa. 

Justeru itu, kita digalakkan menjaga kesihatan, termasuklah dengan mengamalkan beberapa suplemen untuk sihat dan cergas inshaAllah. Antara suplemen yang baik dan selamat digunakan adalah Vivix. Siapa sangka botol comel bewarna merah pekat ini mampu memberi seribu khasiat pada pengamalnya. Ia mampu mengelakkan kita dari pelbagai penyakit yang sukar untuk sembuh. Walaubagaimanapun ia bukanlah ubat untuk mengubati penyakit kronik, ia adalah suplemen semulajadi yang dirumus khas untuk melindungi dan menjaga kesihatan dalaman kita. 


Terbaiknya, ada juga testimoni yang berjaya melawan penyakit setelah konsisten menggunakan vivix bertahun-tahun. Ini kerana Vivix merupakan antioksidan yang kuat dan berupaya melindungi kita dari terkena sebarang penyakit yang merbahaya

Terdapat 4 sebab kenapa Vivix boleh lindungi Kita dari Pelbagai Penyakit, antaranya adalah:-

a) Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel.


b) Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia ~ setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan pangkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dapat dilindungi dan diperbaiki selnya.

c) Vivix melambatkan pembentukkan AGE ~ penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) mampu melambatkan pembentukan AGE.

d) Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel ~ tenaga dalam telah ditingkatkan dengan pembentukan mitokandria baru. (mitokandria merupakan penjana tenaga dalam tubuh)


Apa yang istimewanya Vivix ni adalah ia 

* Membaiki sel yang rosak dengan pantas, amat sesuai untuk mereka yang baru menjalani pembedahan

* Memelihara keseluruhan kesihatan

* Anti oksida yang sangat baik - awet muda

* Membantu anda merasa lebih bertenaga

* Mengurangkan risiko kanser

* Membantu pesakit diabetic

* Menguatkan sistem imun

Jom lihat testimoni yang sudah mendapat kesan positif


#Testimoni1

#Testimoni2 

#Testimoni3

#Testimoni4

#Testimoni5


#Testimoni6

#Testimoni7

#Testimoni8 - Bekas pengacara ntv9, dulu kanser tahap 4, selepas teraphy dan konsisten vivix sembuh sepenuhnya..

Itulah beberapa #testimoni yang sudah berjaya sembuh dan sihat kembali. Atas sebab itulah Vivix sangat baik untuk kita lindungi diri daripada penyakit yang xterjangka ini. Kadang-kadang tanpa apa-apa tanda, penyakit bahaya datang. Sekurang-kurangnya dengan vivix ini ia membantu kita bebas penyakit. Soal hidup dan mati itu urusan Maha Pencipta. Selagi kita masih hidup selagi itulah kesihatan harus dijaga.







Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015