"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 16 Januari 2015

Kepentingan Kalsium Semasa Hamil

Semasa wanita hamil, mereka banyak kehilangan kalsium. Justeru itu, amatlah penting bagi seseorang wanita yang hamil itu memakan makanan yang kaya kandungan kalsium.



Kadangkala, ada sesetengah mereka yang mengendahkan kepentingan kalsium ni waktu hamil, akibatnya bila dah bersalin dan umur meningkat mereka akan kerap mengalami sakit pinggang, sakit lutut, sakit tulang belakang..akibatnya siapa yang rugi. Nak kena tanggung kos beli ubat lagi akibat sakit tersebut.

Selain itu, kalsium yang cukup boleh mengelakkan ibu hamil dari terkena kejang kaki atau sengkak mengkarung ( sakit tau bila terkena ni). Memang seksa kalau terkena ni waktu hamil, justeru itu wanita yang hamil disaran untuk meninggikan kaki semasa tidur supaya dapat mengurangkan kesakitan. Ia membantu darah berjalan dengan lancar. Nak lagi mudah tiap2 hari minum 4gelas susu kaya kalsium.

Ada yang xgemar dan xleh telan susu? Itulah masalah bagi wanita hamil yang xsuka minum susu ketika hamil. Bukan xsuka sebenarnya tapi mungkin mereka loya atau alah minum susu.

Jalan termudah untuk mengambil kalsium adalah
Menelan pil kalsium organik dan semulajadi seperti Ostematrix Shaklee. Ia memang semata2 pil kalsium tanpa bercampur dengan bahan-bahan lain. 1biji bersamaan dengan 1 gelas susu kaya kalsium.

Manfaat ostematrix kepada wanita hamil

Harga pun berpatutan dan murah. Ramai yang guna memberikan feedback yang positif. Yang selalu lenguh2 kaki atau kebas2 kaki pun boleh hilang masalah tu ketika hamil. Hanya ambil 4biji sehari sahaja.




Untuk Mendapatkan ostematrix tersebut anda semua boleh menghubungi 0199895564 (pn junaida). Konsultan disediakan.

Jangan lupa ye guna ostematrix ketika hamil. Sangat penting untuk gigi dan tulang ibu yang kuat.

Jemput lihat testimoni pengguna ostematrix di sini.





Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015