"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 14 Julai 2014

Vivix

Spesial betul bulan ni, kenapa? Sebab bulan ni harga Vivix gile-gile jimat beratus-ratus. Dengan pembelian 6 botol, anda akan dapat 1 percuma vivix yang berharga RM475! Jimat dah RM475 kan..dapat pulak cash back dari Shaklee sebab beli Suplemen Vivix ni aje. Memang rugilah sapa xbeli, yang ada mak ayah sakit darah tinggi, kencing manis, resdung ke, strok, tinggi kolestrol ke baik amik Vivix, sebabnya boleh baca kat entri yang ni kebaikan Vivix Bukan cakap kosong, Vivix telah terbukti keberkesannya dalam melawan pelbagai penyakit. 

Biasanya sebelum mengeluarkan sesuatu produk Shaklee akan menjalankan ujian klinikal terhadap ramuan utama yang digunakan beberapa kali bagi  memastikan setiap produknya bermutu, berkualiti dan terjamin penggunaannya. Itulah yang membuatkan saya suka makan suplemen dari Shaklee. 

Sejak duk dengar ramai golongan wanita mengalami masalah kanser setelah meningkat usia, ini juga merupakan faktor terbesar kenapa saya mesti amik vivix sebagai suplemen walaupun dah makan vitamin2 lain dari Shaklee. Melawan kanser inshaAllah dengan izinNya, jika kita beringat dari sekarang xdelah kita menyesal kemudian hari. Yelah kita tak apa yang akan terjadi pada masa akan datang, kita hanya mampu mengawal, mengatasi selagi boleh, yang lain tu kita hanya berserah pada Yang Esa.

ok jangan lupa ye dapatkan Vivix harga promo bulan ini. Leh kongsi-kongsi dengan kawan2 yang cuba atau nak beri pada ibu bapa mereka. Jika kita kongsi xke boleh dapat harga yang lagi murah tu. Bulan ini aje tau. Siap cepat dia dapat.

Vivix

Testimoni Vivix



Order sekarang sebelum habis bulan ni. Penghantaran sampai 22hb Julai je taw sebab poslaju nak bercuti raya pulak hehe. Cepat2 harga leh runding. Beli 2 
pun dah dapat ahli percuma. Dapat balik cash back sebab beli 2 botol Vivix. 

Junaida Watie
0199895564
Pengedar Shaklee Terbesar Kajang
^^,
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015