"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 7 Julai 2014

Kenapa suka Vivix

Suka betul dengan promo bulan ramadhan. Agaknya mungkin sebab bulan puasa ni ramai yang suka makan berlebihan waktu berbuka kot, dan ramai juga yang suka makan benda-benda berlemak, maka tak hairanlah kalau pelbagai penyakit datang menjemput. Vivix ni juga untuk tambh energy tau, leh kuat dengan vivix haha.

Apa yang ju sangat-sangat suka dengan vivix ni adalah sebab ia merupakan suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, iaitu syarikat no.1 suplemen makanan di Amerika.

Di dalam penemuan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalam utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular. Bukan itu sahaja, di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat meknisme utama penuaan pada tahap sellular.

- melindungi dan membaiki sellular DNA
-Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
-Menggalakkan biogenesis(pembentukan baru)mitochondria
-Melambatkan pembentukan proti AGE (Advanced Glycation End products)

Juga menolong membantu menjaga/ memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sendi, sistem imun, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

Haa tulah antara sebab mengapa jue suka sangat-sangat dengan  Vivix atau panggilan galmournya Tonik Ajaib Shaklee.

Jue pun amalkan vivix ini bagi nampak muda sokmo dan nak lindungi daripada penyakit-penyakit kronik sebelum terkena. Bak kata orang, mencegah lebih baik dari merawat kan? InshaAllah dengan izin dariNya kita semua akan beroleh kesihatan di atas dunia ini selagi kita masih hidup.

Pada anda yang nak jaga kesihatan, bolehlah cuba makan vivix ini yer, yang dah ade penyakit pun  boleh cuba merawatinya dengan Vivix. Nyawa tidak boleh dinilai dengan wang ringgit. Jika mampu xsalah laburkan duit untuk kesihatan anda ;)



Antara produk Terhebat Shaklee adalah Vivix



.Berminat untuk mencuba? Hubungi saya di:-

I’m Shaklee independent distributor
(Junaida Watie) SID 930073
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
www.junaidawati-jusoh.blogspot.com
fb: https://www.facebook.com/junaida.watie
fb page: https://www.facebook.com/MarlishaHealthNBeaut
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015