"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 7 Julai 2014

Testimoni Vivix Shaklee

Vivix berkesan tak?
Vivix hebat sangat ker?
Vivix rasa macam mana?
Boleh sembuh ke makan vivix tu..leh caya ker?

Semua nya akan terjawap jika anda sendiri merasa dan menikmati tonik ajaib ni.
Semuanya akan baik dengan izin Allah, yang penting kita berusaha untuk mengatasi penyakit-penyakit yang ada diiringi juga doa kepada Yang Maha Esa.

Saya juga minum tonik ajaib ni, walaupun tiada apa penyakit tetapi sekadar untuk mengelak daripada penyakit ianya tentu lebih baik kan? Suami saya juga amik  vivix, alhamdulillah dia yang dulunya kuat resdung sekarang dah totaly tak da.

Banyak sangat manfaat vivix ni, hanya dah guna dan amalkan je yang tau hasil yang baik setelah amalkan lebih daripada sebulan.

Jom tengok testimoni di bawah ini pula.


Bebas merokok dengan Vivix

Sakit lutut hilang dengan Vivix

Untuk pesakit kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma Vivix pilihan yang tepat

untuk diabetes juga digalakkan ambil suplemen Vivix

Perkembangan yang baik selepas amalkan Vivix

Vivix terbaik untuk Strok

Hubungi saya untuk pertanyaan dan tempahan

Junaida Watie
0199895564(sms/whatsapp/wechat/ig/tg)
Pengguna Vivix dan pengedar produk Shaklee di Selangor dan seluruh Malaysia

id 930073
www.junaidawati-jusoh.blogspot.com


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015