"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 27 Julai 2014

Cara merawat bisul

Assalamualaikum wbt..

Dah lama tak update sini, baru-baru ni beberapa sihat, tiba-tiba naik bisul kat celah peha. Ingatkan jerawat tetapi xkanlah besar dan sakit sangat. Jenuhlah sehari juga menahan sakit nak berjalan. Bila asyik ngadu husband sakitlah ada bisul, dengan spontannya husband cakap, kenapa xmakan vitamin shaklee? Bukan ke Shaklee boleh atasi masalah sakit-sakit dalam badan. Bunyinya macam perlu tetapi ada kebenaran juga, kenapalah aku tak terfikir cari suplemen yang boleh meredakan sakit akibat bisul ini.

Google punya google terjumpalah yang ada satu vitamin yang sangat-sangat membantu mengatasi masalah yang aku alami ini. Patutlah bila kita search di google cara untuk atasi bisul adalah dengan menggunakan bawang putih. Sekarang xyah susah-susah makan bawang putih, boleh ambil bawang putih yang berbetuk pil sahaja dengan Shaklee.
nak tau vitamin apa?

jom baca di bawah

 Garlic complex
- kenapa Garlic?
Shaklee ada menghasilkan vitamin berasaskan bawang putih yang sememangnya terkenal sebagai antifungal dan antiseptik. Bermakna bawang putih atau GARLIC ini bukan sahaja berkesan untuk mengubati bisul, segala apa yang berkaitan kulat, yis candida atau virus lain. Andaikata anda seringkali mendapat penyakit bisul, kulat air atau sering gatal-gatal akibat kulat atau fungal, anda boleh mencuba Garlic sebagai antiseptik dan antibakteria semulajadi.
bertindak melawan jangkitan



Setelah mengamalkan sekali je pengambilan 2biji garlic complex Shaklee,  bisul ku terus membengka dan mengeluarkan nanah, selepas beberapa jam, ia pecah dengan sendirinya. Wah rasa macam magic sekejap sebab kesannya memang cepat dan pantas. Selepas itu, daku terus mengamalkan garlic complex dan alhamdulillah, ia sembuh dengan cepat, hanya sehari je menahan sakit.

Selain Garlic, aku menambahkan dengan satu suplemen lagi untuk membantu meredakan kesakitan iaitu Nutriferon Shaklee


Nutriferon bertindak sebagai imun untuk melawan penyakit

Rasa bersyukur sangat xyah sakit lama-lama disebabkan bisul. Anda semua bolehlah cuba taw rawatan menggunakan suplemen dari Shaklee ini.

Nak cuba hubungi 

FB: Junaida Watie
Page : Marlisha Health N Beauty
019-9895564

Harga sangat berbaloi-baloi dan berpatutan dengan keberkesannya.

Yang penting ia Selamat, Berkesan dan Semulajadi


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015