"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 15 Mei 2015

Pengedar Shaklee di Area Jengka, Pahang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Kepada seluruh warga Jengka, kini anda boleh mendapatkan produk Shaklee dengan saya Pengedar Shaklee yang Sah.



Create Your Health Today with Shaklee Supplement.

Distributor ID : 930073
Kedai Online : Diari Mama Marlisha

Kepakaran produk : Suplemen Menyusu dan kecantikan

Istimewa mendapatkan produk dari saya kerana anda berhak untuk mendapatkan panduan penggunaan sepanjang hayat. Dan anda juga akan dipimpin sekiranya anda ingin menjana pendapatan dengan Shaklee.

Jadi jangan ketinggalan untuk mendapatkan produk dengan saya ye Warga Jengka.








Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015