"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 17 Mei 2015

10 Sebab Anak Kena Minum Mealshakes Setiap Hari

Sedia maklum bahawa anak-anak yang membesar memerlukan nutrisi yang sihat agar mereka boleh membesar dengan sempurna.

Makanan harian sahaja tidak cukup untuk memastikan si manja cukup bekalan nutrisinya. Kadang2 vitamin dan zat akan terhapus apabila makanan telah dimasak dan dipanaskan.

Disebabkan itulah mereka memerlukan multivitamin yang berkhasiat setiap hari.

Saya amat mementingkan kesihatan anak-anak, maka saya berikan mereka mealshakes setiap tanpa miss.

Ada 10 sebab saya merasakan mealshakes amat diperlukan oleh anak2 saya.

Indeks glisemik nya yang rendah sangat baik untuk kesihatan kanak2 mahupun dewasa seperti kita.

Yeah 9 asid amino penting yang tubuh perlukan ada dalam mealshakes

Kulit lebih halus dan parut juga akan mudah hilang jika mengamalkan mealshakes setiap hari

Ini sebab utama saya pilih mealshakes, sebab anak sy memang sembelit, sekarang tidak lagi. Sebab mealshakes kaya dengan dietry fiber, jadi masalah sembelit boleh diatasi.

Ada vit B yang membekalkan tenaga berpanjangan pada anak2 yang bersekolah. Daya fokus menjadi lebih baik.

Minum mealshakes akan mengurangkan rasa lesu dan letih

Ada kandungan vit C yang baik untuk gusi dan gigi yang kuat. Antibodi juga terjaga.

Baik juga untuk mata yang sihat

Membina tulang yang kuat

Bina sel2 darah merah kerana mengandungi iron dan vit b12.


Jadi jelaslah bahawa memberikan si manja mealshakes adalah sangat sesuai dan digalakkan. Jadi mengapa perlu risau dengan masalah kesihata  anak anda lagi. Berikan sahaja suplemen harian mealshakes pada mereka yang amat memerlukannya.

Anda pasti tidak akan menyesal.

Dapatlan guide percuma jika anda mendapatkannya dr saya.

Jadi ahli juga untuk tebus vitalea secara percuma. 

Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015