"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Isnin, 9 Jun 2014

Anti Penuaan

Anda tidak boleh menyekat proses penuaan, tetapi anda boleh melambatkannya. Setiap

 orang masih mencari jalan penyelesaian utk melambatkan proses penuaan. Mulakan dengan

 Set Anti-Aging, satu amalan utk anda berasa muda & hidup lebih sihat.

Kebaikan

♥membekalkan khasiat utk kulit berseri, rambut yg tebal, kuku kuat & otot sihat.

♥membantu mengurangkan jeragat, menggalakkan kulit yg berseri.

♥mengekalkan kolagen utk memancarkan aura seri wajah.

♥meningkatkan tenaga.

♥menguatkan sistem imun.

Set anti penuaan

Jika anda berminat untuk mendapatkan set anti penuaan shaklee boleh mendapatkan khidmat nasihat dari saya 

Pengedar Shaklee Terbesar di Kajang, Semenyih dan seluruh Malaysia 
melalui
call/whatsapp/sms/telegram/instagram 019-9895564

Junaida Watie

Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015