"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 2 April 2014

Tips atasi kebas kaki ketika hamil

Assalamualaikum wbt

Lama betul xupdate blog ni, tiba-tiba tergerak hati nak menulis tentang masalah yang selalu melanda wanita atau ibu-ibu hamil diluar sana. Pasti ada yang dapat menjangka masalahnya, biasanya ibu hamil bila dalam keadaan sejuk atau di waktu malam mesti mengalami kekejangan kaki atau selalunya dipanggil penyakit sengkak mengkarung. Saya juga selalu alaminya semasa mengandungkan anak pertama dan kedua. Tetapi saya tetap lalui tanpa mengambil sebarang suplemen kerana belum jumpa yang betul-betul membantu menghilangkan rasa kebas kaki tersebut. Setelah anak dilahirkan barulah jumpa dengan suplemen shaklee iaitu ostematrix. Rasanya kalau kita ambil susu setiap hari pun masih xmencukupi kan untuk mengelakkan masalah tersebut, hal ini kerana kita memerlukan sehingga 4gelas sehari apabila kita hamil. Berbeza pula jika kita hanya menelan 4 biji ostematrix, ini kerana kandungan setiap tablet ostematrix = 1 gelas susu = 80 biji badam. Kalau 4biji ostematrix bermakna 4 gelas susu sehari yang kita minum atau 320biji badam!


Xmampu kan untuk makan badam sebanyak tu. Jadi di situlah kelebihan memilih vitamin ostematrix sebagai pengganti susu yang tinggi kalsium yang diperlukan oleh setiap manusia.

Jadi di sini saya nak selitkan beberapa info penting mengenai kelebihan ostematrix:-

Suplemen kesihatan tulang diformulasikan khas dengan campuran nutrien binaan tulang berkualiti bagi meningkatkan daya penyerapan kalsium dan membantu dalam membina TULANG DAN GIGI YANG KUAT.

LINDUNGI TULANG ANDA DENGAN OSTEMATRIX. Anda memerlukan bukan sekadar kalsium untuk membina tulang yang kuat. Ostematrix juga menyediakan satu matriks unit nutrien kritikal termasuk kalsium, vitamin D, magnesium dan banyak lagi untuk membina
tulang yang kuat.

>>>membina tulang dan gigi yang kuat
>>>membantu mengekalkan tekanan darah normal
>>>membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran sel saraf
>>>membantu mengurangkan simptom2 senggugut spt kembung perut, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan


Siapa perlukan ostematrix?


Saya sendiri sebagai ibu yang masih menyusu badan sentiasa mementingkan kesihatan supaya saya sentiasa sihat untuk melakukan tugas harian sebagai ibu, asalnya saya mengambil ostematrix kerana mengalami masalah sembelit, setelah mencuba 1-2 hari memang BERKESAN. Saya ambil sebelum tidur 4biji sekali, esoknya bangun dengan segar dan terus melabur huhu memang puaslah masalah sembelit hilang. Kaki kalau pergi jalan jauh pun dah jarang lenguh-lenguh, alhamdulillah susu badan pun meningkat.

Jom kita lihat pula testimoni mereka yang berpuashati dengan ostematrix ini.




*hanya 4biji sehari anda dapat memelihara tulang dan gigi anda. 
harga: rm61
Nak harga lagi murah?
Jom jadi ahli shaklee rm65 sahaja untuk seumur hidup.
Anda akan dapat yang berlipat ganda murah dari harga tersebut
jika berminat hubungi saya yer 

I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073 
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
junaidawati-jusoh.blogspot.com
fb: https://www.facebook.com/junaida.watie
fb page: https://www.facebook.com/MarlishaHealthNBeauty




Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015