"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 20 Mac 2014

Sambut anniversary ke lima

Salam,
teriba je nak update blog malam ni.
pasal ape yer, sebenarnya mata ni xboleh nak tidur memikirkan kesihatan anak yang sejak akhir2 ni asyik demam jer, kadang-kadang nak mengalir airmata ni melihat anak-anak xsihat. Memang dugaan sangat bagi ibu seperti aku ni yang sering keseorangan menjaga sendiri kedua-dua anakku ini. Bila sedih je terus aku tanamkan dalam hati bahawa ramai lagi orang yang lebih menderita, lebih besar dugaan yang ditanggung, sepatutnya aku bersyukur dengan dugaan kecil yang Allah berikan kepadaku. Adoi feeling pulak.
Sebenarnya nak cite pasal sambutan anniversaryku yang kelima bersama suami tercinta. Terima kasih buat suami yang banyak bersabar dengan karenahku yang selalu merajuk ni, hihi biasalah merajuk manja-manja je bkan serius pun sekadar nak rasa seronok bila suami memujuk hihi. Sebenarnya kami xsambut pun cuma cukup sekadar ucapan dan doa semoga rumahtangga lebih harmoni dan bahagia bersama-sama anak tercinta.
Mata pun dah berair, tu tandanya katil dah memanggil, apapun sku sayang sangat keluargaku. Mereka semua sumber kekuatan dan kesabaran aku. Berilah aku kesabaran dan sucikanlah hatiku dengan prasangka yang baik-baik belaka Ya Allah ameen..


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015