"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 2 Mac 2014

Minuman berkhasiat

Assalamualaikum..

Fuhh, sibuk gile ngan closing, hihi maklumlah circle yang terakhir untuk efektif bagi tahun ini. Memang gigil seluruh badan, akhirnya tercapai jugak nak efektif. Berkat zikir, dhuha, walaupun xdapat  naik rank lagi tapi alhamdulillah dapat juga amik award nanti. Seronok gila. Bulan Mac nak target naik rank Sr.sup pula, hari-hari nak sebut mesti Allah akan makbulkan Insha Allah.

Mmm sarapan apa hari ye, malam tadi mimpi bau soya yang sangat segar membuatkan pagi ini terasa lapar. Patutla rupanya bulan Mac ada promo ESP. Apa esp tu? jom kita kenali esp di sini:-



Apa itu Energizing Soy Protein atau ESP?

Ia adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.

Siapa yang tidak boleh mengambil ESP? Siapa yang boleh mengambil ESP?

Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein sahaja yang tidak digalakkan.

Sesuai untuk semua lapisan:

1. Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.

2. Wanita yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat!

3. Ibu-ibu yang menyusu anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu yang konsisten.

4. Pesakit kencing manis: Mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.

5. Wanita yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang.

WOW…!!!
DAN lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang berdiet, ingin tambah tenaga. Pendek kata, anda, saya, kamu dan dia yang sihat dan ingin kekal sihat. Insha-Allah!

jom beralih ke dunia yang lebih sihat

Jika berminat boleh order di sini 
https://www.facebook.com/MarlishaHealthNBeauty?sk=messages_inbox

Untuk penghantaran lebih dekat boleh hubungi pengedar yang terdekat di sini,

Senarai pengedar kami -->http://junaidawati-jusoh.blogspot.com/2013/11/wakil-pengedar.html

Atau CONTACT-> whatsapp/wechat/telegram/sms only 019-9895564

I'm independent distributor
Contact:-)
Junaidawati
SID: 930073
Hp: 019-9895564
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015