"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 15 April 2014

Turunkan kadar kolestrol dengan Phytocol-st

Assalamualaikum

Akhir-akhir ini selalu kita terdengar masalah kolestrol yang semakin menular di kalangan orang kita, terutama orang Malaysia yang gemar makan benda-benda berlemak dan mempunyai kolestrol yang tinggi. Ada yang mempunyai kolestrol yang terlampau tinggi dan liat nak turun walaupun dah makan pelabgai jenis suplemen dan ubat. Dengan pengeluaran produk terbaru dari Shaklee in diharap dapat membantu mereka yang mempunyai masalah kolestrol yang tinggi dan liat sangat nak turun tu. Maklumlah masyarakat Malaysia ni kaya dengan makanan tradisi yang enak-enak dan berlemak-lemak, jadi memang sukar le nak membanterasnya kan?


Apa agaknya produk baru tu kan? okey nama vitamin atau suplemen yang terbaru ini adalah Phytocol-st yang boleh menurunkan kolestrol secara semulajadi. FBahaya yer kalau kolestrol tinggi, Mungkin sekarang tak nampak, hepi je rasa sihat tetapi dalam tak sedar kolestrol yang tinggi tu lah yang boleh membawa maut. Janganla rasa rugi untuk melabur untuk kesihatan sendiri, kita ni hidup hanya sekali je di dunia. 



Masa terbaik pengambilan phytocol-st adalah pada 1/2 jam sebelum kita makan, tak kiralah kita makan pagi ke, tengahari ker, kalau rasa nak makan benda-benda yang berlemak-lemak tu standby jelah phytocol-st nih. Sebab fungsi dia untuk sediakan lapisan kat pintu2 usus supaya kolestrol jahat LDL ni tak diserap oleh badan. Seterusnya akan keluar melalui perkumuhan. Penurunan kolestrol adalah secara semulajadi. Best kan? Apa-apa pun kita tunggu jelah produk ini dilancarkan bulan Jun nanti di NC Shaklee nanti. 

Pre order pun sudah dibuka bagi mereka yang berminat untuk membuang lemak badan dan kolestrol, meh kita kurangkan kadar kolestrol. Moga2 dapatlah turunkan jumlah rakyat Malaysia yang amat banyak mengalami masalah kolestrol tinggi ni ye.

Pada yang rasa ingin mencuba produk ini boleh menghubungi saya di sini yer:-

Khidmat konsultan percuma


I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073 
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
junaidawati-jusoh.blogspot.com
fb: https://www.facebook.com/junaida.watie
fb page: https://www.facebook.com/MarlishaHealthNBeauty






Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015