"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Khamis, 21 Ogos 2014

Set Ibu Menyusu mengikut Bajet

Bila sebut mengenai susu ibu, semua orang pun tahu tiada susu yang lebih baik dari susu ibu. Susu ibu merupakan susu pertama bagi kelahiran bayi. Setiap ibu termasuk saya mengimpikan bayi mereka diberikan susu ibu sepenuhnya sehinggalah bayi mereka berumur 6 bulan dan diteruskan lagi sehingga berumur 2 tahun. 

Kini, korang semua boleh pilih mengikut bajet dan kemampuan masing-masing, untuk melihat fungsi setiap vitamin dan suplemen boleh rujuk set ibu menyusu 

PILIH SET MENYUSU MENGIKUT BAJET ANDA!

Okey pada ibu-ibu semua, jika berminat untuk dapatkan set ibu menyusu boleh contact saya ye Jue@ Watie 019-9895564. Panduan penyusuan dan juga produk vitamin akan diberikan tau selagi ibu-ibu semua berurusan dengan jue.

Cod Kajang, Semenyih, Bukit Aman

I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073 
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
www.junaidawati-jusoh.blogspot.com
fb: https://www.facebook.com/junaida.watie
fb page: https://www.facebook.com/MarlishaHealthNBeauty
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015