"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 15 Ogos 2014

Boikot oh Boikot

Assalamualaikum wbt..

Tak sangka kan Shaklee punya produk pun kena boikot juga. Nak boikot pun boikotlah, pandangan setiap orang berbeza-beza. Hanya Allah yang mengetahui mana yang sebetulnya. Apa-apa pun jika anda adalah sebahagian dari SID Shaklee jangan goyah dengan dugaan yang datang ni, just ignore dan tunggu aje dari pihak yang bertanggunghawap memberi jawapan. Jangan buat andaian sendiri. Blog ini telah mengukuhkan jiwa saya sebagai pengedar Shaklee agar tetap utuh membantu masyarakat mendapatakan kesihatan.
Sebab ianya sangat semulajadi, selamat dan berkesan. Jom baca blog ini.

http://www.zahirahhafizan.com/2014/08/sudah-sampai-masakah-untuk-memboikot.html?spref=fb&m=1

Moga minda anda positif selepas membaca blog ini ye.

Bye Sekian
Junaidawati Jusoh
019-9895564
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015