"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 12 Ogos 2014

Hebat Sangat Ke Vitalea tu??

Ramai orang ambil suplemen dan vitamin untuk kesihatan, tetapi ramai yang tak tahu vitamin apa yang paling asas sekali yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Asal nak cantik je ambil vitamin C dan vitamin E, betul la tu sebab saya sendiri pun amalkan vitamin tersebut, tetapi tahukah anda dalam badan kita masih ada lompong-lompong atau ruang-ruang yang sepatutnya dipenuhi dengan nutries asas atau lebih dikenali sebagai multivitamin. Sebabnya kenapa kita kena ambil multivitamin adalah kerana kita tak tahu samada kita sudah ambil vitamin yang mencukupi ataupun  tidak. Dan seharusnya kita tahu juga bahawa setiap hari kita memerlukan vitamin, bukan dengan hanya sekali makan, sepanjang hayat vitamin itu kekal dalam tubuh, kalau macam itu, xperlulah hari2 makan kan, hihi. Vitamin ini ibarat makanan harian yang wajib kita ambil untuk memastikan tubuh kita kekal sihat dan cergas.


Vitalea dulu dan kini. Fungsi tetap sama hebat.


Okey berbalik pada Kehebatan Vitalea ni. Kenapa Vitalea ni saya anggap ia Hebat?Unik sangat ker? Atau magik sangat ke untuk kesihatan kita?

Jom baca sini

- Vitalea adalah vitamin@ multivitamin yang pertama dicipta di dunia tau bukan calang-calang vitamin. Yang dicipta pada tahun 1915 oleh pengasas Shaklee iaitu Dr. Forest Shaklee yang dinamakan sebagai Vitalized Minerals. Bagi saya itu dah cukup membuktikan vitalea itu hebat.

- Dalam banyak-banyak vitamin, vitalea ini paling penting sebab ia asas. Ia adalah makanan sel dan perlu bagi memenuhi ruang-ruang nutrien yang kosong yang diperlukan oleh badan. Sebab itu kalau boleh jangan skip Vitalea terutama bagi ibu-ibu yang hamil.

- Uniknya Vitalea ini kerana ia merupakan tablet yang disaluti spirulina yang sangat larut dan mudah untuk berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang maksimum di usus kecil.

sangat mudah larut.


- Ujian klinikal membuktikan pengambilan Vita-lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.

Manfaat Vitalea kepada tubuh badan kita

Formula lengkap Vitalea


Boleh baca artikel sini mengenai Vitalea lagi. 

Dan apa yang best mengenai Vitalea ini adalah ia sangat-sangat membantu ibu hamil yang mengalami masalah Hb yang rendah. Xcaya meh tengok testimoni ini.

Hb naik dengan Vitalea

Baik untuk ibu hamil.

Jadi terbuktilah yang Multivitamin Vitalea Shaklee hebat, dan kita memang memerlukan untuk kehidupan yang lebih sihat. Barulah lengkap nutrien yang kita perlukan dalam tubuh ini. 

Nak tau lebih lanjut? Boleh whatsapp/sms untuk chit chat dengan saya Jue di 019-9895564






Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015