"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 24 November 2013

Doa selamat untuk hari lahir sekeluarga

Baru sampai jengka semalam, letih tak yah cakapler, sebenarnya tiap-tiap hari pun saya letih hehe tapi buat-buat cergas sebab nak jaga anak-anak. Saya memang sukakan suasana kekeluargaan yang harmoni dan bahagia, yela sapa yang suka pecah belah pulak kan? Saya bertuah kerana masih mempunyai kedua ibu bapa dan keluarga besar yang sangat mementingkan tali persaudaraan yang erat. Balik-balik kampung je mak dah sediakan segala keperluan untuk menyambut hari lahir kami sekeluarga. Semua buat sekali je sebab jimat masa tenaga dan wang, haha bukan apa papa tak da masa untuk buat setiap tarikh besday kami, memandangkan kami semua lahir dalam bulan 11 dan 12 jadi buat sekali jelah cukup. Janji ada ucapan dari orang yang kita sayang pada tarikh lahir kita itu pun sudah memadai.

Sampai-sampai je rumah tokma terus tanya pasal kek princess dia, tu lah dia ayis yang sentiasa ingat janji yang mama nak bagi dia kek princess. Tokma pun tunjukla kek yang ada dalam peti ais tuh, punyalah suka tengok kek tu sampai terlompat-lompat sambil cakap cantiknya kek ayis, pastu tak sabar-sabar nak potong. Berapa kali suruh mama keluarkan kek sebab dia nak potong kek tu, bukan nak makan sangat pun, "excited" sangat nak potong kek cantik tu jer. Satu lagi kek pandan, tapi lupa pulak nak snap gambar kek pandan tu, mentang-mentanglah kek biasa je terus takmo amik gambar haha.
Tu dia kek untuk my princess tersayang, memang menjadi hasil kerjatangan kak Marina Turiman ni, semoga dia semakin berjaya dalam bisnes bakeri yang baru diceburinya tu, amin In Sha Allah. Semoga berjaya jugak dalam bisnes Shaklee kita haha sempat lagi nyelit Shaklee bukan apa produk baik dan terlaris di pasaran. haha I love Shaklee. Selesai majlis potong-potong kek tetamu dihidangkan dengan bihun goreng. apam polkadot, apam original, dan air sunquick dan tak lupa sedikit jajan untuk tetamu-tetamu kecil. Terima kasih datang semua kerana memeriahkan majlis.

Sapa-sapa yang berminat untuk tempahan kek boleh hubungi Kak Marina ni ( 012-7779343) dan bagi sesiapa yang ingin bertanya mengenai produk Shaklee boleh hubungi saya di :-

I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
junaidawati-jusoh.blogspot.com
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015