"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 7 Januari 2014

Testimoni Kelas Asas Blog dan FanPage

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera

Alhamdulillah berjaya juga mencuri waktu untuk blog kesayanganku yang agak lama tak pantau. Hari ni saya akan menulis entri berkenaan dengan perkembangan saya setelah beberapa bulan mempunyai blog. Sebenarnya rasa macam tak sangka pula dapat menulis dengan mahirnya dalam blog ni (haha dulu tahu menulis tapi tak tahu nak post entri). Sebelum ni memang buntu untuk mencari jalan bagaimanalah saya nak mewujudkan sebuah blog yang berkualiti dan meletakkan berbagai link serta menyusun atur blog supaya nampak lebih kemas dan rapi.

Apa yang istimewanya setelah menyertai kelas asas ini adalah saya boleh berhubung dengan guru pada bila-bila masa sahaja dan telah mewujudkan rantai hubungan yang kekal dengan guru saya iaitu sifu Zaila bt Mohammad www.zailabinimdae.blogspot.com. Waktu belajar amat fleksible, sebenarnya itu yang saya mahukan sesuai dengan saya yang mempunyai tanggungjawap menguruskan rumahtangga sepenuh masa ni, terkejar ke sana-sini. Bila mempunyai waktu terluang saya boleh menghubungi guru sebagai rujukan. Terima kasih kak Zaila bt Mohamad.

Berkat belajar wujudlah juga blog saya http://junaidawati-jusoh.blogspot.com/ yang simple tetapi mempunyai isi (takdelah macam dulu isi kosong dan hanya gambar satu entri jer hihi). Apa yang saya harapkan saya boleh meningkatkan lagi penulisan dan sentiasa mempunyai waktu untuk menulis entri-entri berkenaan bisnes yang saya jalankan dan juga pengalaman hidup saya.

Bagi anda yang berminat untuk menyertai kelas seperti saya bolehlah menjadi sebahagian dari pelajar kelas asas membuat blog dan fanpage ini.Marilah menjadi sebahagian dari keluarga kami di Akademi Bekerja Dari Rumah, lihat link dihttp://www.akademibekerjadarirumah.blogspot.com



Sekiranya anda  mempunyai bisnes dan berminat untuk mengiklankan apa sahaja produk atau program bolehlah merujuk Directory SOHO kami,http://www.sohodirectory.blogspot.com


Sebagai rumusannya, saya berpendapat sekiranya anda tidak celik IT dan dan tidak tahu bagaimana untuk menghasilkan blog janganlah ragu-ragu untuk belajar dan menyertai kelas seperti ini. Hasilnya terbukti kerana saya sendiri telah pandai menulis dan publishkan entri dengan baik. Alhamdulillah niat untuk memiliki blog tercapai juga seiring dengan saya yang mempunyai bisnes shaklee nline ini. Jadi, sekiranya anda berminat untuk membeli produk shaklee boleh menghubungi saya :-

I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
junaidawati-jusoh.blogspot.com


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015