"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 31 Disember 2013

Tips Kulit cantik

Assalamualaikum wbt

Saya percaya ramai yang obses untuk kurus termasukla saya sendiri. Memang kalau boleh nak bentuk badan macam anak dara dulu berat pun 45kg-48kg je. Sekarang payahnya nak dapat balik berat ideal camtu. Mase hamil anak sulung berat lepas bersalin 55kg. Aiyoo naik sampai 7kg dari berat asal. Anak kedua pun sama juga, nasib berat xbertambah sangat lepas bersalin. Turun la sikit jadi 53kg. Lepas bersalin anak kedua ramai pulak yang tegur saya atau kata lain pujilah sikit. Ni bukan nak kembangkan hidung sendiri tau tapi orangla yang cakap hihi jangan meluat ye yang membaca ni. Ada yang tegur skin muka lebih gebus dari biasa, badan pun nampak lebih slim dari anak first, saya rasa macam pelik jugak. Timbang balik rupanya berat susutla sikit lagi 2kg, baru teringat ni mesti sebab minum set menyusu shaklee, esp dan alfafa. Rupanya memang betul testimoni yang selalu kelua kat fb tu yang kata bila consume esp dan alfafa ni memang kulit lebih halus mulus dan sedar tak sedar berat turun of cozlah nampak slim sikit kan.

Kalau xcaya cuba tengok apa perbezaan sebelum saya guna shaklee dan selepas guna shaklee. Nampak tak muka selepas guna shaklee lebih bermaya dan glowing berbanding xpakai apa-apa dulu. Huhu sian muka dulu memang kurang diberi perhatian.


Sapa xnampak perbezaan ni its ok pada saya alhamdulillah kulit lebih glowing, lebih cerah n xkusam lagi.
Apa-apapun lepas menggunakan sr Vita C, alfafa, esp, ostematrix dan juga collagen dari shaklee saya memang rasa lebih cergas sihat dan lebih yakin untuk keluar tanpa makeup.
Yahoo dah jumpa produk terbaik ni.

Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan produk shaklee boleh hubungi saya pengedar sah shaklee anda.

I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
junaidawati-jusoh.blogspot.com
Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015