"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Jumaat, 20 Disember 2013

Cuti-cuti balik kampung

Assalamualaikum, entri kali ini saya ingin berkongsikan gambar-gambar percutian selama 2minggu di kampung bersama kedua-dua belah keluarga kami. Alhamdulillah walaupun niat nak bercuti di Swiss garden batal sebab banjir namun saya rasa sangat seronok dapat berkumpul bersama ahli keluarga tercinta.

Ni gambar masa mula-mula balik kampung di jengka 16, terus wat majlis sambut besday papa dan 2 princess. Seronok walaupun buat kecil-kecil, janji ada doa selamat buat mereka yang amat saya sayng ni.

Add caption


Yang bawah ni pulak gambar masa mula-mula sampai di Terengganu, ada majlis pertunangan adik ipar. Harapnya kekal hingga berkahwin le diorang ni walaupun banyak konflik yang melanda hehe.


Yang ni pulak masa makan kat restoran baru yang nampak canggih tapi rase xbeberapa nak canggih haha, 




ok, gambar-gambar seterusnya diambil ketika di kampung suami di Kampung sri jaya, maran. Ada majlis harijadi anak keduaku Irin Aida Delisha, terima kasih pada cik sponsor ommi, tahun depan sponsor lagi hehe.





Akhir sekali percutian yang terakhir kami buat kali ini di zoo negara, memang rasa seronok sangat. Dapat menggembirakan semua orang terutama ibu bapa dan anak-anak. Jom kita tengok gambar-gambar ni, hanya sekadar untuk kenangan saya bersama keluarga.



Ada lagi gambar-gambar tak sempat nak edit huhu, kalau ada kesempatan akan saya tambah lagi gambar-gambar semua. Dah lewat rasanya besok ada tugas nak pergi ngepos barang-barang shaklee yang pelanggan order. Alhamdulillah rezeki sentiasa ada, pada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan vitamin-vitamin kesihatan dan minuman yang berkhasiat boleh hubungi saya di:-

I’m Shaklee independent distributor
(ju/watie) SID 930073 
Contact :- whatsapp/sms 019-9895564
junaidawati-jusoh.blogspot.com
fb: https://www.facebook.com/junaida.watie
fb page: https://www.facebook.com/MarlishaHealthNBeauty





Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015