"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 29 Oktober 2013

Pengenalan

Salam semua...saya Junaidawati Jusoh, seorang surirumah yang dulunya tidak pernah terfikir untuk duduk di rumah menjaga anak-anak dan suami sahaja. Dalam bayangan yang ada adalah menjadi seorang wanita yang mempunyai kerjaya hebat dan menjadi kebanggaan keluarga memandangkan saya mempunyai ijazah dalam bidang kewangan. Akhirnya saya akur dengan keadaan sekarang malah rasa bertuah kerana dapat menjaga kedua-dua puteri saya iaitu Iris Marissa dan Irin Aida Delisha dengan air tangan sendiri.


Setelah melahirkan anak kedua..saya mula terfikir untuk menjadi seorang surirumah yang hebat pula. Akhirnya saya dibukakan hati untuk menjadi seorang pengedar sah Shaklee...ini bermula apabila ada rakan yang menegur saya lebih slim berbanding melahirkan anak pertama dan muka pun lebih gebu...mulanya saya memang tak perasan dan mengatakan mungkin kerana saya full breast feeding untuk anak kedua ni, Lama-lama saya sedar yang saya berjaya kurus dengan bantuan suplemen shaklee yang saya ambil..iaitu hanya mengambil alfafa dan esp sahaja. Alhamdulillah saya diberi kesedaran untuk memulakan kehidupan saya sebagai WAHM (work at home mother). Saya sangat-sangat  gembira melaksanakan tugas-tugas sebagai seorang isteri, ibu dan usahawan online sekarang walaupun pada awalnya kelam kabut sebab belum tahu nak uruskan masa dengan baik, akhirnya saya berjaya juga untuk membawa diri saya ke alam online ini. Apapun, saya sangat berterima kasih kepada suami yang banyak mendorong saya untuk menceburi perniagaan Shaklee ini. 


Pada sesiapa yang berminat untuk menggunakan produk hebat dari Shaklee bolehlah menghubungi saya pengedar sah Shaklee anda untuk mendapatkan harga istimewa dan khidmat nasihat percuma selepas menggunakan produk ini.

Hubungi saya di emel : junaidawati@gmail.com 
www.junaidawati-jusoh.blogspot.com

Pengedar Shaklee di Kajang Semenyih dan seluruh Malaysia
ID no : 930073
sms/wechat/whatsapp di 019-9895564




Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015