"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 30 September 2015

5 Sebab Kena Ambil Soya ESP

Ramai orang takut nak ambil ESP ( Soy Protein Isolate Powder) sebab selalu dapat informasi yang xbaik jika minum soya. Kesian soya yang banyak khasiat pada kita terutama wanita yang mementingkan kesihatan dan kecantikan.


I love esp 


Buat pengetahuan korang semua, soya ESP ni lebih banyak kebaikan berbanding soya lain. Cuba kita minum dahulu sebelum menilai kehebatannya tau.

Ok ada 5 Sebab Kenapa saya dan anda semua kena pilih soya ESP:


  1. ESP menjalani proses penapaian(fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone (bukan senang yer nak esktrak isoflavone dari kacang soya.)

  2. ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non Genetically Modified Organism ), di mana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalh diproses.

  3. ESP dibasuh dengan air ( "Dr. Shaklee knew that By Using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men.There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk. Dr. Shaklee knew the difference")

  4. ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian. Kenapa ada kalsium? Kerana tambahan sedikit kalsium di dalam ESP boleh menuetralkan kembaliasid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, zink semasa pencernaan dalam usus.)

  5. Dah 54 tahun ESP menungguli pasaran makanan tambahan. Mana lagi nak cari soya terbaik macam ESP ni?


  6.  
Nak cuba ESP?
Contact jue 0199895564/0137649562


Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015