"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Selasa, 7 Julai 2015

Sambal Garing Che Nor Jengka

SAMBAL GARING MELETOPS ABAD INI


Mana-mana pergi mesti ramai yang order Sambal Garing Che'Nor ni. Ini dah tentula disebabkan kesedapan sambalnya yang teramat. Bukan kita sahaja, artis-artis pun dah ada yang cuba dan beri respon yang baik sekali untuk sambal garing ni. 

Buat anda yang berminat dengan sambal ini boleh whatsapp/sms 019-9895564 @ 013-7549562.
COD area Bandar Jengka sahaja.
Postage RM6 bagi seluruh Malaysia.


Amboi excited sekali Sharifah Shahira dengan sambal hehe


Ni pun artis jugak.

Zila Bakarin pun suka..

Ok apa kata pengguna yang telah merasa kesedapan sambal garing Che'Nor ni pula, jom kita tengok testimoni di bawah :-




Memang Mantap Penangan Sambal garing Che'Nor ni kan? Apa lagi warga Jengka mai order dengan saya agen di area anda. Wasap 019-9895564 segera ya sebelum stok kehabisan..





Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015