"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Ahad, 31 Mei 2015

Period Kembali Normal dengan Jamu

Sebelum ni saya bukanlah jenis yang suka jamu. Bagi saya jamu ni memudaratkan dan bahaya pada kesihatan. Yang penting adalah vitamin yang cukup dalam badan. Ya betul vitamin memang diperlukan dalam badan untuk kekal sihat, tetapi bagaiamana caranya untuk memulihkan mahkota kita setelah kita melahirkan anak?








Biasanya kalau baru sahaja melahirkan memang banyak benda yang perlu dipulihkan. Contohnya mahkota kita, perlu dikembalikan supaya ia seperti anak dara kembali. Tiada cara lain melainkan dengan memakan jamu sahaja.


Apa yang membuatkan saya jatuh cinta dengan jamu ini adalah kerana kehebatannya dalam memperbaiki dan menstabilkan kitaran haid saya. Jika sebelum ini, darah haid akan keluar banyak hanya pada hari ke 5 haid, tetapi setelah sebulan menggunakan jamu asli ini, kitaran menjadi normal. Hari pertama darah kotor dah keluar. Dan selepas 5 hari haid dah kering. Lepas ni xperlulah ganti puasa lama. Pernah saya terkena hingga 12hari, jadi memang letih nak mengganti puasa. Sekarang inshAllah xmacam dulu lagi.

Sebenarnya jamu ni kawan saya dari indonesia yang perkenalkan. Sebab saya tengok bentuk badannya still macam anak dara walaupun anak dah 3. Itu yang sangat2 teruja nakkan jamu ini. Lagipun ramai kawan2 dia yang guna berkesan. Testimoni yang banyakla katakan.

Jom kita baca apakah khasiat yang terkandung dalam jamu asli buatan orang kampung di indonesia ini.


Testimoni yang original dr pelanggan kami pun ada. Jom lihat manfaat jamu ini dalam mengembalikan tubuh badan wanita agar kembali dara. 

Jamu manjakni 2 in 1 ,dengan ramuan 44 herbal & rempah.100% organik. Tanpa bahan kimia..
Untuk mengobati.:

👉keputihan & bau di area miss V 
👉Sengungut n sakit pinggang Mase  period.
👉ketat kan faraj (ketat kesat ) 
👉Period tak teratur.
👉Suburkan wanita
👉buang angin (gastrik)
👉Anjalkan payudara & punggung 
👉kempiskan perut 
👉Mengecutkan rahim selepas bersalin dan memulihkan kesihatan.
 Dan bnyak lagi khasiatnya.. 

Harga? Sangat2 murah hanya RM35 shj!
Jika di Indonesia ia dijual 20biji rm31. Bayangkan khas untuk anda 30biji hanya rm35 shj.

Whatsup atau sms
Jue - 0199895564
Postage rm6
Free guide

Cara pakai: 
insert 1 / 2 biji. 2x seminggu
minum setiap hari 1 / 2 biji.
Subur:hari ini Selsai haid insert 1 biji.
1x sebulan
Nak kurus: telan 30 menit atau  1 jam sebelum makn.

Mengandung tak di galakan.

Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015