"Ya Allah!
Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada kesusahan dan kesedihan; aku berlindung kepada-Mu daripada kelemahan dan kemalasan; aku berlindung kepada-Mu daripada sifat pengecut dan bakhil; dan aku berlindung kepada-Mu daripada beban hutang dan kekerasan manusia."

Rabu, 28 Januari 2015

Ketahui Sejarah Shaklee

Selalu kita dengar Shaklee ni adalah sejenis suplemen. Tetapi adakah kita pernah terfikir bagaimana Shaklee bermula dan apa sejarah-sejarah tertubuhnya Shaklee Corporation ini. Begitu hebatnya Shaklee sehingga ramai orang diseluruh dunia hidup lebih sihat dan dapat menjana pendapatan melalui pemakanan suplemen ini.


ShakleeCoorporation


Kisah Shaklee bermula hampir 60 tahun yang lalu dengan Dr Forrest C.Shaklee yang mana mereka percaya alam memegang jawapan kepada kehidupan yang panjang, sihat, dan produktif. Selain it, falsafahnya adalah Hidup Berharmoni dengan Alam dan didorong oleh pergerakan berterusan untuk membantu manusia hidup lebih bahagia dan sihat.


Kini, Shaklee adalah syarikat suplemen semulajadi nombr satu di Amerika Syarikat, dengan pejabat-pejabat di seluruh dunia, dan pakar-pakar utama dalam penyelidikan pemakanan. Shakee berusaha lebih kuat dan mengjangkau di luar standard industri setiap hari untuk memastikan bahawa produk Shaklee Sentiasa Selamat, Sentiasa Berfungsi, dan Sentiasa Mesra Alam.


Selain menguji setiap ramuan baru untuk lebih 350 bahan cemar yang berbahaya, Shaklee menjalankan lebih 100,000 ujian kualiti setahun bagi memastikan ketulenan setinggi mungkin. Shaklee juga telah melabur lebih dari $250 juta dalam ujian klinikal penyelidikan dan pembangunan dan disokong lebih dari 100 kertas saintifik -termasuk ujian pertama kali dibuat selama 20tahun iaitu Kajian Landmark, yang disiarkan dalam Jurnal Pemakanan dan banyak lagi, Shaklee juga telah membantu 7 dari 25 pengembaraan yang tercatat dalam Time-Life Books' 25 Greatest Adventures of All Time.


Inovasi Dr Shaklee tidak berakhir dengan pemakanan. Beliau mengamalkan gaya "Hidup Berharmoni dengan Alam" dalam penjagaan rumah, mencipta pembersih biodegradasi berdekad-dekad sebelum keselamatan alam sekitar menjadi satu kebimbangan. Beliau mempelopori peneman baru dalam pemakanan yang menjadi arus perdana pada tahun-tahun kemudian. Dia tyidak berfikir banyak mengenai label kontemporari seperti eko-bergaya, organik atau aktualisasi diri, tetapi dia adalah
seorang perintis dalam semua bidang mereka. Lima puluh tahun kemudian, syarikat beliau telah membawa berastus ribu orang kepada kehidupan yang lebih baik dan sihat dan membantu kita semua hidup dalam dunia yang lebih baik.


Itu jelah serba sedikit maklumat mengenai sejarah tertubuhnya syarikat dan suplemen yang bernama Shaklee. Sejarahnya yang unik menyebabkan ramai yang jatuh cinta dengan Shaklee. Produknya juga natural telah banyak membantu ramai orang hidup lebibh sihat.

Hubungi Junaidawati untuk mendapatkan Produk Shaklee 019-9895564



Junaida Watie
0199895564
I'm Shaklee Independent Distributor in Selangor
No id 930073

Tiada ulasan:

Sila isikan borang pesanan di sini

Nama :
Nombor telefon :
Alamat Emel/Facebook
Alamat penghantaran :
Barangan : Jika lebih dari satu, gunakan simbol &
Cara Pembayaran :

Form provided by Freedback.
Copyright to Junaida Watie
Designed by UMIESUEstudio 2015