Pages

Ahad, 22 Februari 2015

12 Testimoni Set Menyusu Shaklee

Menyusu merupakan suatu pengalaman yang paling indah buat wanita yang bergelar ibu. Setiap ibu yang menyusui bayi mereka sepenuhnya sehingga 6bulan dan diteruskan lagi hingga 2tahun, maka lengkaplah khasiat yang baik untuk bekalan anak mereka membesar.


Bagi jue, rasa sangat bersyukur kerana berjaya menyusu anak jue sepenuhnya hingga berumur 2 tahun. Kini dah tak menyusu lagi memandangkan dah besar, tiada rahsia yang istimewa kecuali makan suplemen dan niat menyusu yg kuat. Niat sangat penting agar ia menjadi faktor pendorong merealisasikan impian untuk menyusu.

Teringat anak sulung jue, disebabkan jue xtanamkan niat jue giveup untuk menyusuinya. Akhirnya kakak memang xmenyusu, sedih tapi apakan daya. Sebab tu bila anak kedua jue nekad terus akn bagi juga walau apa pun terjadi. Dan alhamdulillah ia menjadi.

Ok dipendekkan cerita, jue memang serasi dengan suplemen semulajadi shaklee yang banyak membantu melancarkan penyusuan jue.

Bukan jue je malah banyak lagi testimoni pengguna set menyusu basic hingga optimum shaklee yang berjaya. Jadi jom kita lihat testimoni ini :-

#Testimoni1





#Testimoni2



#Testimoni3




#Testimoni4



#Testimoni5




#Testimoni6



#Testimoni7





#Testimoni8



#Testimoni9




#Testimoni10



#Testimoni11




#Testimoni12




Rmai dah berjaya dalam menyusukan anak, bukan itu sahaja malah mereka yang mengamalkan set menyusu shaklee kelihatan semakin cantik dan sihat. Jdi siapa yng tidak suka untuk kelihatan cantik, kurus, dan cantik walaupun tengah menyusukan bayi kan. Jadi anda jangan la ragu2 untuk mencuba Set Menyusu Shaklee yang amat selamat, berkesan dan semulajadi ini. 

Jika berminat untuk mencuba sms/whatsapp 019-9895564 jue okey :) services konsultan disediakan sehingga anda berjaya menyusukan bayi anda inshaAllah dengan izinNya. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan